Мінімалка: на кого рівняємося?

Телеграм-канал ДІАСПОРА інформував про мінімальні зарплати в ЄС у 2024 році. Нам є на кого рівнятися.

Телеграм-канал ДІАСПОРА інформував про мінімальні зарплати в ЄС у 2024 році. Нам є на кого рівнятися.

Із 27 держав-членів ЄС 22 мають національну мінімальну заробітну плату.

1. Люксембург - 2 571€

2. Ірландія - 2 146€

3. Нідерланди - 2 070€

4. Німеччина - 2 054€

5. Бельгія - 1 994€

6. Франція - 1 767€

7. Іспанія - 1 323€

8. Словенія - 1 254€

9. Кіпр - 1 000€

10. Польща - 978€

11. Португалія - 957€

12. Мальта - 925€

13. Литва - 924€

14. Греція - 910€

15. Хорватія - 840€

16. Естонія - 820€

17. Чехія - 764€

18. Словаччина - 750€

19. Латвія - 700€

20. Угорщина - 697€

21. Румунія - 663€

22. Болгарія - 477€

 Немає офіційної мінімальної заробітної плати у Данії, Італії, Австрії, Фінляндії та Швеції. Наприклад, в Італії існують договори між профспілками та компаніями.

Ми в месенджерах:

 

Телеграм: https://t.me/gromada_group 

 

Фейсбук: https://www.facebook.com/gromada.group.novynykharkovataoblasti 

 

https://www.facebook.com/gromada.grp

Google LogoДодати Gromada як бажане джерело в Google
Ще декілька актуальних новин на зараз

Ми ї̶м̶о̶ використовуємо деякі кукі, детальніше у Політиці сайту